linda-aupair.reismee.nl

Eindelijk naar huis!! - ervoor en daarna...

Het eerste wat ik eigenlijk wil vertellen is hoe geweldig mijn weekendje thuis was.
Maar dat doe ik niet, ik begin gewoon van vooraf aan: 14 weken oftewel 3 en halve maand alweer.

Wellicht moet je dit in 2x lezen :)

Vrijdag 7 feb, had ik net 3 lekkere pizza\'s gemaakt maar moest ik er nog 4. Klein mankementje; de shopping delivery was er nog niet. Ergens hou ik wel van de haast hoor, maar moet mezelf goed voorbereiden. Ook klein feitje dat ik ben vergeten te vertellen, ik had een brief van Oma Uyt ontvangen, superleuk! Dus was ook druk bezig om dat te beantwoorden. Ik ben dol op kaartjes krijgen en schrijven. Savonds gingen we naar de film, That Awkward moment. Met Verena, Jessica, Camilla en Hannah. Wist je dat we allemaal op een A eindigen.. Ik hoor er ècht bij nu oehoe. De film was echt leuk. Het ging over 3 jongens, ik noem geen namen... (ZAC EFRON, MILES TELLER, MICHAEL JORDAN) maken een deal niet verliefd te worden. Maar dat gebeurd natuùrlijk wel, daarvoor is het een film. Maar \'t grappige is, ze vertellen het elkaar niet. Meer ga ik niet verklappen, gewoon kijken dus!! We hadden wat lekkers mee genomen en daarna gingen we voor \'t eerst in een Ierse taxi naar de club \'the village\'. Voor een pis stukje maar dat doet er niet toe, weer een ervaring bij. We kwamen er na een paar uur achter dat The Village, drie verdiepingen heeft. Dus drie soorten muziek, echt tof. We bleven bij de een waar ik het ook het leukst vond dus ik heb me prima vermaakt! Nog steeds een tip voor alle clubs en pubs hier; het mag wel wat goedkoper!! Ik ga een brief schrijven naar de \"gemeente\". Hoewel ik wel aardig wat dronken mensen zie, kan ik het me nog niet helemaal voorstellen. Het is niet ff een potje maken. Dan mag je hier wel een stuk of 10x inleggen. Ik ben alvast m\'n flessen wijn aan \'t sparen voor m\'n verjaardag, ben ik op tijd mee toch. We zijn veilig thuis gekomen, geloof ik. Zaterdags probeerde ik met mijn goeie gedrag naar Blanchardstown te fietsen. Hoewel het een beetje spetterde (en de zon scheen) probeerde ik ook Verena mee te krijgen maar dat ging niet lukken. Ik fietste tot t station/de crèche met mijn muziek op m\'n oren, en dat was al genoeg om om te keren. Het begon te hosen, dit was niet mijn lucky day. Dussss gingen we maar aan de Harry potter, geskipt naar deel 5 alweer. Savonds moest ik geloof ik babysitten. Zondag hield niets en niemand me tegen en ben ik uiteindelijk naar Blanchardstown gefietst! Topprestatie al zeg ik t zelf.
Maandag de 10e was het weer tijd voor de bieb. (Ook in blanchards) en hebben we lekker gelezen en gekleurd. De bussen hielpen niet echt mee en kwam een half uur te laat, tenminste te laat voor mijn planning. Ik had er op zich niet heel veel problemen mee maar ze eten hier graag kip uit de oven, dus die moet toch op tijd aan worden gezet. Toen we uit de bus stapte kreeg Cillian een mooi cadeautje van de buschauffeur, not. Hij zei \"gooi het maar lekker rond in huis!\". Was een hele grote foutgedrukte rol papier, daar waren we echt heel blij mee.... Dinsdag kwam mijn grote pakket van homie al! Veel eerder dan verwacht. Met al het lekkers wat ik nog steeds heb, zit ik volgepropt. Ze vinden de zoutjes, kaasstengels erg lekker maar de drop niet echt. Vervelend! Nu moest ik wel alles eten, waardoor ik zwarte poep kreeg. Sorry maar dat vond ik erg grappig! In het pakket zat ook Prison Break, finally!! Tijd om weer verslaafd te worden!! Smiddags was het een beetje slecht weer maar Cillian en ik wilde graag zonder zijwieltjes proberen. Dus dat is wat we deden, en het was echt super leuk, ookal was het ondertussen aan het sneeuwen. Freezing, maar Cillian had thuis weer wat leuks te vertellen. Woensdags gingen we valentijnskaarten maken, want dat kwam er ook weer aan! Is wel grappig geworden. Hij heeft gelijk de kaart gegeven aan z\'n lerares en de lerares die hij had in de crèche vorig jaar. Die ziet hij natuurlijk nog elke dag als we naar de crèche gaan. Voor het eten als we altijd even moeten wachten, probeer ik wat family time te houden. Als in, dat Cillian en Robyn bij elkaar zijn, en een beetje Charlie, maar die is in zo\'n moment altijd vervelend en wilt spelen. Toch een foto gemaakt van hun drie. Vrijdag morgen, de 14e, zag ik rozen, chocola, een DVD en 2 kaarten in de keuken liggen. Wat een liefde van Noirin en John, eigenlijk een van weinige momenten dat ik dat zie. Smorgens heb ik nog een schattig ding gemaakt voor Cillian en heeft hij smiddags een Lego hart voor mij gemaakt, haha. We aten weer lekker pizza en hadden de tafel mooi gemaakt. Eindelijk weer een potje rose bier!! Zaterdags moest Verena overdag oppassen en Ethan en zij waren van plan Harry Potter 7 te kijken, ja weer een overslaan :) Dus daar was ik weer en hebben we gezellig gekeken. Nu moet ik natuurlijk ook het eind ooit weer zien. Rond 5e gingen we naar de stad en zou ik wat presentjes voor mijn ouders en broers halen, dat vind ik altijd leuk om te doen dus daar nam ik ff de tijd voor. Gelukkig had ik al wat in gedachten om te kopen. Camilla was er ook en daarna deden we een drankje in Mezz, we waren niet heel erg in de mood om uit te gaan dus hier bleef \'t bij. Zondags was ik me een beetje mentaal aan t voorbereiden voor mijn tripje naar huis. Aangezien alle jongens hier vakantie hebben deze week, zou t druk worden met veel activiteiten en zonder enige vrije tijd. Nouja savonds vanaf een uurtje of 8, maar dan ben ik kapot. Dus ging ik uitgebreid berekenen hoeveel tijd ik nodig had voor mijn vertrek naar huis. Half uurtje naar t centrum, dan nog 50 min naar t vliegveld en dan moet ik er natuurlijk 2 uur van te voren zijn. Blablabla.. en natuurlijk mijn tas inpakken. Maar daar voor waren nog 4 drukke dagen.....
Maandag de 17e, zouden we of naar de dierentuin gaan, of naar het museum. Het was niet zulk mooi weer dus het werd het museum. Met z\'n allen in de auto... eenmaal daar, bleek het dicht te zijn op Maandag. Dus dat werd een hoop improviseren voor Verena en mij. Het was rond 10e en moesten wat gaan verzinnen voor de hele dag. Eerst lieten we ze gewoon met Lego spelen want daar zijn ze dol op en daarna gingen we met z\'n alle met Charlie lopen. Toen was het alweer lunchtijd en daarna gingen we de tafel klaar maken om lekker te verven. Ik had bleef afgelopen tijd wcrollen sparen, alsof ik wist dat we het vandaag nodig hadden. Je kan er namelijk erg leuke dingen mee maken. Weet niet of ik er een foto van heb gemaakt, maar we hebben in iedergeval een krokodil, olifant, vlinder, vogel en een paar minions (van despicable me) gecreeërd. Was erg leuk met z\'n tweeën de huismoeder uithangen. En zoals sommige weten, houd ik niet zo van spelletjes, (behalve voetbal) dus ging Verena verstoppertje met ze spelen en ik de troep opruimen. Daarna nog even de kwarktaart gemaakt die ook in m\'n homie pakketje zat, maar daar waren de jongens niet heel erg geinteresseerd in. Na zo\'n lange dag ging ik savonds nog even naar Verena toe om een hostel voor Belfast te bespreken. Dat zijn we van plan op de 8e van Maart geloof ik. Okee, Dinsdag was een leuke dag! Niet dat Maandag stom was, maar veel drukker. We gingen naar de bios, echt leuk! Ik ben dol op films, dus maakte niet heel veel uit wat voor een. Het moest wel een animatie zijn, voor die kids. Het was Turbo, en voor zover ik het heb gezien was ie grappig. Over een slak die veranderd in een turbo slak, we hebben ons prima vermaakt. Daarna nog snel met 3 kinderen door het winkelcentrum heen gerend en ze waren heel braaf :) Moet zeggen, over het algemeen luisteren ze heel goed naar ons. Met veel uitleggen en dat een aantal keer herhalen, bereik je veel. Na ons uitje zijn we nog even wezen chillen bij hun thuis. Dat was de laatste keer dat we met z\'n 5e bij elkaar waren. Woensdag moesten zij naar de tandarts en gingen Cillian en ik naar Go kids Go, Indoor play centre. Ze zouden misschien mee gaan maar bleek toch van niet. Omdat we lekker veel hebben bewogen, hebben we thuis lekker wat gegeten en neergeploft bij Harry Potter 1! Ja, we beginnen gewoon weer opnieuw! Maar dit zal niet heel ver gaan, aangezien Cillian pas 5 is. Donderdag was een spannende dag voor Cillian, voor mij meer een uitdaging. We zouden naar een Teddybear voorstelling gaan in de stad maar het regende te erg dus wachtten we tot het stopte. Je moet nog een best stukje lopen als je uit de bus stapt. Toen ik op de app ging kijken, kwam onze bus maar niet tevoorschijn. Dus moest ik iets anders verzinnen, en gingen we naar een ander museum! Het begon mooi weer te worden dus de lange wandeling maakte niet heel erg uit. We hadden eerst lunch in Mcdonalds, heel gezond, en toen begon het zoeken. Voor mij dan, Cillian maakte al heel wat mee op zich. Daar was het dan. Het heette National History Museum, maar dan denk je toch niet aan opgezette dieren. Ik als vegetariër, vond het een vreemd idee, maar het viel eigenlijk wel mee. Ik hou van dieren en zo heb je de kans om ze op 1 cm afstand te zien, zag er mooi uit. Verder denk ik er niet over na. Cillian vermaakte zich prima en liep van hot naar her. \"Lindaaaa, look at this!\", \"wooooow, have you seen this one!?\", \"Linda! Come!!\". Ik heb ook een paar fotootjes mee gepikt, heel schattig. Thuis weer lekker koken en chillen. Savonds op naar Verena, niet wetende dat ik haar een hele week niet zou zien, das heul wat. Ze had van sochtends al het huis voor haar alleen omdat Anne Mary en de jongens naar Engeland gingen dit weekend. Naar de broer van Anne Mary (en John en Lucy). We hadden wat moeite met leuke films uitkiezen. Netflix kent iedereen wel, en soms heb je super leuke films maar wij probeerden een paar en we keken elkaar van, dit wordt um nie. Totdat we magic Mike zagen, en die had ik eigenlijk maar een keer in de bios gezien (waarvan ik dan zeg, ahhh die ga ik echt op dvd kopen/branden. Ja ik ben er zo een.) en daarna nooit meer heb gezien. Na die film hadden we geen lekkers meer en begonnen we toast te maken, met die lekkere Philadelphia die ze had en natuurlijk choco pastaaa. Maar dit was niet genoeg.... Ik vond t jammer dat ik die chips niet mee heb genomen die ooook in mn homie pakket zit (ik ben zo verwend). Waarop Verena antwoordde; \"why don\'t we make it!!?\". Dat was a brilliant idea. Ze waren niet helemaal gelukt, maar wat wil je rond 1 uur snachts. We hebben ook nog een andere echte rare film gezien, en hij wordt met de 5 min raarder. Fish tank ofzo? Maar goed, ik bleef daar slapen anders moest ik weer he-lemaal terug lopen. Ook niet zo\'n pretje natuurlijk. En aangezien ik al aardig goed voorbereid was voor de volgende morgen, kon het makkelijk. Het was 21 feb, dè dag. Mijn wekker stond half 10 en wilde ff over 10e thuis zijn, dat ging wel lukken. Toen ik eenmaal thuis was, lag er een onwijs lieve kaart met geld. Ze wensten me een fijn weekend met mijn familie toe! Toen begon m\'n avontuurtje... De bus 37 naar het centrum was een eitje, maar toen nog de bus 41 naar Dublin airport. Het duurde even, zoeken, zoeken en kwam bijna in tijdnood maar daar was ie dan. Ik was alsnog op tijd omdat hij er geen 50 maar 30 min over deed. Ik was al ingecheckt enzo dus het eerste wat ik deed, na ik door de poortjes ging, een stop contact zoeken. Aangezien mijn telefoon al 2,5 jaar oud is en als een bejaarde gaat gedragen, ben ik erg afhankelijk van de zuurstof die hij moet krijgen. Allemaal leuk en aardig, maar t ziet er erg mooi uit daar, maar daar kom ik altijd te laat achter als ik al naar de gate moet. De heen vlucht zat ik bij \'t raam, supervet. Ik zag een stuk van Ierland, heel Engeland en een groot deel van Nederland. Daar kan ik uren naar kijken. Ik was 20 min te vroeg maar dat kwam mooi uit voor paps en mams! Zij haalden me op van Eindhoven Airport, I know is een \'eindje\'. Ik moest alsnog wachten in de rij voor paspoort controle maar voelde de zenuwe nu wel komen. Ennnn daar waren ze dan!! Eindelijk! Ik huilde van geluk :) en als grote verrassing was Rody ook nog eens mee, superleuk! Anderhalf uur gekletst want mijn mond stond natuurlijk niet stil. En we reden eeindelijk weer aan de normale kant, hihi. Thuis m\'n andere schatjes ook gezien, en dan bedoel ik Sill, Mies en Noor natuurlijk.... Grapjuu Bartjebleef liggen dus moest wel op hem springen en Tim opende de deur, Poepies. Ik kon Sill wel voor altijd knuffelen, en wat is ie groot zeg. Vrijdag avond was heeerlijk als vanouds. Nog stiekem even bij de kaakies gedag gezegd. Even m\'n toch-wel 2e huis m\'n gezicht laten zien en even kletsen. Ik wist dat ik mijn arme Kes niet zou zien, want die moest zo nodig gaan bruin bakken in Thailand. Daarna neergeploft op de bank, en toen gaf ik natuurlijk alle cadeautjes die ik in Dublin heb gekocht. Voor mams had ik een boekenlegger met een leuke tekst, voor paps had ik een echte Ierse bus, en voor Bart en Tim samen had ik een Guinness bierglas en 3 shotglaasjes. Daarna mijn kamertje gedag gezegd. Zaterdags had ik totaal geen planning, ik wist dat ik savonds ging bowlen maar niet dat de hele zaterdag aardig druk zou worden. Ik stond op tijd op, ik wilde geen tijd verspillen. (Niet dat ik tegenwoordig nog kan uitslapen) Op naar Oma uyt! Die zal rond deze tijd vast wel op zijn, met Sill natuurlijk ging ik op weg. Voor het eerst poep opgeruimd, toch nog iets aan m\'n opvoeding gedaan. Oma lekker enthousiast, ze was blij me te zien. Ik kwam ook niet geheel op afspraak maar dat maakte haar niets uit. Super leuk weer even bij gekletst. Toen ik weer terug was even wat gegeten en m\'n Sim geregeld want ik heb een nieuwe telefoon ohyeah! Zonder na te denken gelijk omgezet, niet wetende dat m\'n bejaarde telefoon ineens spastisch ging doen. (doet ie nog steeds) Ik heb ook natuurlijk een Ierse Sim nu, dus geen internet in Nederland. Dat was zwaaaar, maar we hadden wifi in huis. Toen even de langenieuw op met Tim want hij had iets nodig en daarna moest ik naar de kapper. Ik zei, beter te kort want dan hoef ik voorlopig niet. Tot April, waarschijnlijk. Toen ik thuis kwam zat Oma Koers er! Het voelde echt alsof ik weer een tijdje thuis was, en haar ontving in mijn huis. Oook bij gekletst en even later gingen we alweer met z\'n 3 Sill uitlaten. Zal niet vaker voorkomen dat ik zowel mamma als Tim mee krijg. Toen we terug waren was \'t alweer tijd om te eten, dit was een mooi moment voor wat Chinees! Niets gaat boven een grote vegetarische loempia. (Of 2) Daarna klaar maken om een potje te gaan bowlen. Ik moet zeggen, ik begon slecht. Maar hoe meer drankjes wij nuttigden, hoe beter het ging. Natuurlijk was ik niet de winnaar, dat zal ik nooit worden :( Achteraf hebben we ook nog een paar drankjes gedaan en stonden we op een gegeven moment op de dansvloer. Dit was echt super, en het werd helemaal geweldig toen er Harry potter spreuken aan te pas kwamen op een tank station..., hilarisch. Mijn avond was nog niet over en probeerde nog enige vrienden te bereiken maar we hadden de storing, perfecte timing, dus al mijn berichten van begin van de avond waren niet aangekomen. Dus ging ik naar \'t cafè waar de volendamgang zat, en Bart kwam later ook, het was super gezellig. Volgende ochtend een aardig katertje, Bart en Tim gedag zeggen want die moesten alweer voetballen en klaar maken om alweer terug te gaan. Was echt veeel te kort! Als ik Sill mee kon nemen, had ik dat gedaan :) Na de reis naar \'t vliegveld moest ik ook weer afscheid nemen van paps en mams, die ga ik veel langer niet zien. Bart en Tim komen 15 maart voor st patricksday, maar kom pas thuis in April! Zie het als een eeuwigheid. Kleine traantjes dit keer, en foetsie was ik weer. Het is heel klein daar, en m\'n vlucht had ook nog eens een half uur vertraging. Verder ging alles prima, hoewel ik niet zo\'n chill plaatsje had. Nog steeds met een kleine kater was ik aangekomen, nog een ervaring erbij. Daar stonden Noirin, Cillian en Robyn op me te wachten, and guess what? He didn\'t even forget my name! Haha dat was \'t eerste wat Cillian zei. Eenmaal terug was John er ook, en eigenlijk weer normaal zoals \'t was. Ze hadden een lekkere roze cake gemaakt voor Cloë\'s verjaardag. Broer Aeneas was hier namelijk dit weekend. Ik ging lekker uitpakken en zo kwam er weer een nieuwe week..... Topweekend!
Ik keek er naar uit om m\'n vrije uurtjes weer terug te hebben. Nadat ik Cillian naar school heb gebracht op Maandag plof ik weer op de bank, met wat ontbijt en tv... Heerlijk. Moet toch ooit een keer beginnen aan m\'n prison break! Maar ik volg eigenlijk al een aantal dingen zoals the Voice of Ireland, Grey\'s anatomy, Are you the one? en The following, die ik dan savonds opneem, en dan heb ik niet veel tijd over voor Prison Break :) hihi dus ik doe het langzaam aan. Dinsdag nam ik Cillian zonder zijwieltjes naar school. Geweldig vond ie het. Smiddags hadden we een play date met James, vriendje van school en moeders met de tweeling kwam ook gezellig mee. Zij is ook naar een Au pair opzoek dus ik had op de au pair facebook een berichtje geplaatst. Eigenlijk aardig veel reacties gekregen! En natuurlijk vond ze \'t super leuk dat ik een beetje research had gedaan, maar vond ik zelf ook leuk om te doen. Verder was het ook een grappige ervaring om een play date te hebben met iemand uit de klas. Zo kon ze ook zien waar ik mee te maken heb. Savonds stelde ik voor om weer met zijn fiets naar de crèche te gaan, gelukkig vindt hij het erg leuk, en dat hij dan aan de buggy vast houdt. Het ging niet geweldig aangezien ik nu 2 dingen vast moest houden die allebei een andere kant op gaan. Cillian slingerde en slingerde maar als hij meer ging concentreren op de weg en niet op hoè hij fietste, want dat had hij al onder controle, dan had hij ook zijn Balans. Toen ik zei dat ik hem los liet, botste hij tegen de buggy op. Toen ik niets zei en hem een duwtje vooruit gaf, ging ie er vandoor!! Hij fietste helemaal alleen!! Aan het einde van de weg stopte hij en keek om; \"Did you see that!!!??\" Echt geweldig en we gaven elkaar een grote knuffel, zo blij waren we. Nu was het natuurlijk ook de vraag of ie dat ook op de terugweg deed, maar het ging prima hoor. Dit was grooot nieuws, dus we konden niet wachten tot John thuis was. Hij vloog in z\'n armen en heeft t gelijk laten zien, op weg naar \'t station waar Noirin vandaan kwam. Ook zij was super trots toen ze Cillian zag aan komen fietsen. Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf, fietsen zal ie z\'n hele leven doen. Het was nog steeds niet gelukt om weer met Verena af te spreken dus van Woensdag hadden we een chill dagje gemaakt. Lekker gekleurd en getekend en ik besloot Cillian te tekenen. Zie bij de foto\'s \'t resultaat :) Voor Robyn was er ook weer een mijlpaal.... Ze kruipt!! Eindelijk, ze is bijna 1 jaar. En vanavond begon ze echte broccoli te eten, heel schattig. Donderdag hadden we eeeindelijk weer een play date met Verena, Ethan en Noah, en wat voor een. Ik moet elke avond koken maar vandaag zij ook, en ik moest ook nog eens thuis zijn voor de boodschappen. Dus ik had smorgens al \'t avondeten gedaan, pikte Cillian op van school en gingen gelijk naar Verena en Noah, want hij was eerder uit. We hadden daar lekker geluncht en toen haalden we met z\'n alle Ethan op van school. Was wel een leuke verrassing voor hem, heb ik dat ook weer gezien. Daarna ging ik met alle jongens naar ons huis, zodat Verena snel kon koken. Gelukkig gingen ze allemaal hun gang, maar Ethan wilde graag dat ik ook van hem een portret tekende. Kon makkelijk want zoals gewoonlijk was de bezorging weer wat later. Denk dat het iets Iers is, altijd ff wat later. Resultaat van Ethan staat er ook op. Daar was Verena en we hebben eindelijk weer bij gekletst, hoe awesome mijn weekend was. Vrijdags kwamen Verena en haar vriendin Cynthia ontbijten, overgekomen van Duitsland. Was erg gezellig op de vroege morgen. Ik heb hun de cup song aan geleerd uit Pitch Perfect. Ondertussen heb ik iedereen verslaafd gemaakt. Vrijdag was het ook pizza dag, brood maak dag en appeltaart dag. Okee eigenlijk alleen pizza dag, maar de broodmachine had een drukke dag. Eerst een uur deeg maken, toen 3 uur brood maken en smiddags weer een uur deeg maken. Lijkt net of ik stil heb gezeten, maar tussendoor heb ik het \'beleg\' klaar gemaakt. En omdat het dan toch vrijdag was en nog niet genoeg had gedaan, gooien we er nog een appeltaartje bij. Delicious, al zeg ik het zelf. Ik had de hele week al niet goed geslapen dus ik ging savonds \'op tijd\' naar bed, zodat ik lekker kon uitslapen. Daar ben ik nog steeds niet goed in, maar \'t was alsnog heerlijk. Sochtends even met Charlie gelopen, hoewel dat niet hoeft in het weekend en daarna de stad in. Moest zelf natuurlijk ook wat voor St. Patricksday halen! Nou dat is gelukt want ik ging op de Verena manier shoppen. Gooi alles in je mandje, niet passen en betalen. Klinkt echt alsof ik daar 2 sec was maar heeft even geduurd. Thuis paste alles en dan heb ik het eigenlijk maar over een shirtje, jurkje en een panty hihi. Maar alsnog!! Savonds had Noirin alleen eten voor mij gemaakt, heel lief en het was heerlijk. Misschien omdat ik nu 5 dagen in de week kook, mist ze het een beetje. Daarna moest ik weer eens oppassen dus toen ik Cillian naar bed had gebracht kwam daar de Prison Break tevoorschijn!! Eeeindelijk weer, èn gelijk maar een stuk of 5 of 6 afleveringen gezien. Dan kan je wel raden hoe laat het is. Zondag ook nog een paar gezien, hihi.

Maandag gingen we weer lekker naar de Bieb. Ik heb er nooit echt zin in maar als we dan eenmaal naar de bus lopen is het al leuk met hem. Daarna ging hij even als Batman racen, wat ie geweldig vond. Dinsdag was het \"pancake Tuesday\" en dus hadden ze pannenkoeken op school gemaakt en savonds als dessert hadden we ook een pannekoek! Overdag hadden we weer een play date, bij Verena dit keer. En we zijn bij de apotheek geweest om eindelijk de Try Out Ana-pen uit te proberen en mee te nemen. (Prikpen/medicijn tegen allergische reactie) Helaas heb ik al eens zo\'n situatie gehad dat ik het moest gebruiken, maar toen was ik zelf half in shock. Once upon a time in Croatia with Rody.... Dus ik hoop dat het Cillian niet overkomt! Van Woensdag hadden we een chill dagje gemaakt. Ik had niet het gevoel dat het echt pancakeday was gister dus had ik vandaag ook wat gemaakt voor onze lunch! En toen ging Harry Potter 2 weer aan! Ik kan hem wel dromen nu... Maar eens deel 3 vragen aan Anne Mary. Gister-donderdag mocht ik uitslapen, een beetje... En had ik Cillian èn Noah smiddags. Later kwamen Verena en Ethan. Veel muziek geluisterd, gedanst èn gezongen haha.

Vandaag gehoord dat ik The Best ben. Ik vroeg Cillian of mama op tijd was gister op school en ik kon t wel raden natuurlijk. Hij zei nooo, you\'re the best! Haha en toen vroeg hij wanneer ik voor altijd weg ga,... Nog langer niet. :)

Ik wilde vandaag even naar de supermarkt fietsen want ze hebben nog steeds geen boodschappen besteld. Maaar ik hoorde dat het rond 4 uur (hoop ik) wordt gedaan. Het begint nu wel een beetje leeg te worden in huis... Willen we pizza vanavond, ja of nee. En willen we wine vanavond of niet :) Vanmiddag relaxing day at Verena\'s en vanavond weer lekker een avondje uit in \"The Village\" en morgen naar Belfast!!! Samen of alleen, ik ga sowieso!!

Volgende weeeeeek komen Bart, Tim en Rianne en is \'t St. Patricksday!!!!! Can\'t wait. :)

Tot de volgende xxxxxxxxx

Foto\'s volgen nu wat sneller hoop ik! Hihi

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!