linda-aupair.reismee.nl

practice week

2/12/13
Voor de eerste keer ging ik mee Cillian naar school brengen, met Noirin, en we waren een beetje laat. We brachten hem gelijk naar z\'n klas, ipv z\'n normale routine. Daarna gingen we naar de creche voor Robyn. Vanaf de school is dat best een stukje Lopen. Ik deed alles met Robyn en Noirin ging gewoon laten zien wat haar routine was. Noirin heeft gedurende haar zwangerschap een paar vrouwen gevonden waarmee ze met de honden in het park loopt. Dus we hebben een rondje gelopen met 2 andere moeders. Eenmaal terug heb ik eindelijk even ontbeten. Daarna al m\'n info bekeken die we in de stad hadden meegenomen en al m\'n contacten maar eens opgeschreven, wat achteraf niet nodig wasz. Tussendoor was Noirin bezig met een dieet fruit shake, waar ze zich waarschijnlijk niet aan houdt, en gaf even een fruit shotje met Ginger en Advocado, heel fijn bij m\'n ontbijt.... Het was al bijna rond 1e en Noirin was nog niet thuis, dus ik dacht, ik weet wat en hoe ik Cillian op moest halen, dus ik ging op pad. Halverwege zag ik Noirin aan komen rijden dus ze liep nog het laatste stukje met me mee. Lekker knutselen met de lego smiddags en daarna even kijken voor een nieuw school uniform voor Cillian. Maar hij was gesloten.. Dat was maandag.

3/12/13
We waren een beetje laat en gingen met de auto eerst Robyn weg brengen, en daarna kon ik zien hoe Cillian sochtends verzameld op \'t schoolplein. Toen een stuk gelopen met Charlie en Noirin. Het is lekkerder om daarna pas te ontbijten. Daarna eventjes rust. Rond 1 mocht ik Cillian alleen op halen. Alleen Noirin had zn step mee (wat ze een scooter noemen) in de auto. Dus mooie eerste keer, maar hij vond \'t geweldig, klein stukje in t park gelopen. Thuis knutselen en kleuren. Even een kijkje genomen in de Bieb, waar ik gelijk een pasje voor heb gekregen. Ben benieuwd of ik ooit een boek voor mezelf uit zoek. Die voor Cillian waren trouwens erg leuk, we hebben ons prima vermaakt. Toen even langs Rose Dawn centre om een aantal spulletjes te halen. Cillian is gek op punten slijpen, dus een puntenslijper meer of minder was geen punt (ghehe). Tot slot gingen we naar de kindjes van Anne Mary, nederlandse Ethan en Noah. En daar was ook Verena, ook als au pair! Je hebt natuurlijk veel gemeen, dus het klikte wel. Ze had me uitgenodigd om vrijdag met een groepje naar de stad te gaan. Ben erg benieuwd. Was ook leuk om weer even nederlandse te praten tegen de jongens. Thuis alweeer lekker gegeten en dan zit m\'n dagje er weer op.

4/12/13
Voor het eerst Robyn alleen wegbrengen! Erg leuk. Toen lekker alleen aardig lang gelopen met Charlie, en daarna weer m\'n chillmomentje. Kan zo weer m\'n bed in, maar dat doen we maar niet. Eindelijk m\'n pakket ontvangen!! De rest van m\'n kledingkast, je kan nooit genoeg hebben! (Niet denken aan dat ik al wat overbagage had :)) Het is trouwens 111 Carpenterstownroad, maar hij is gelukkig aangekomen! Smiddags ging ik weer Cillian van school halen. Daarna met kerstversiering bezig geweest, ja sinterklaas slaan we gewoon over. We waren echt druk bezig dat we vergaten dat \'t al tijd was om Robyn weer op te halen. Dat werd dus ietsje later en dat mocht ook weer alleeen. Erg kort dagje klinkt het zo maar we zijn lekker in de weer geweest.

5/12/13
Dit keer Cillian naar school gebracht en toen weer met Charlie gelopen. Lekker een rustig dagje met Cillian kerstkaarten tekenen. We zouden nu wel uniform halen maar Noirin was wat later dus ging niet door. Ik was ineens heel moe, ging nog wel even met Cillian spelen terwijl dat na t eten niet meer hoeft. Maar daar kom je niet echt onderuit. 1 aflevering NCIS gekeken en eindelijk zag ik Castle weer eens! Met een beetje hoofdpijn naar bed.

6/12/13
Gelukkig hadden we al afgesproken dat Noirin voor de laatste keer Cillian en Robyn weg bracht, dus kon ik even wat langer liggen. Ik had best een slechte nacht en m\'n neus zit potdicht. Koudje gevat denk. Noirin zei dat ik even moet rusten want vanavond ga ik naar de stad! :) dat heb ik ook gedaan en een bad genomen. Lekker gegeten savonds en toennn klaar maken. We gingen wat eerder met de bus dan verwacht. Dus al ff over 7! Dat was erg vroeg, vooral ook voor mij :) En dat zag je in de pub ook wel. Het was wel druk maar tegen 12e was het pas echt druk. Goedkoopste biertJE was € 4,50. Ik heb me erg vermaakt, ookal kwamen er minder meiden dan verwacht. Alsnog tot een uur of 2 uitgehouden met Verena, Camilla en Jessica.

7/12/13
Beeetje hoofdpijn. Maar denk ook door m\'n enorme verkoudheid. Maar moest gewoon gaan gister dusja. Lekker ff blijven liggen en ontbeten. En toen maar eens het thuisfront gebeld!! Zoveeel te vertellen ook al lezen jullie mijn boeiende verhalen hier :) Ik vind trouwens de reacties die ik heb gekregen erg leuk! Super leuk om te lezen. Eigenlijk heb ik de hele dag niet zoveel gedaan, wilde even naar Blanchardstown Centre maar had geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden. Was dus een beetje een brak dagje. Wel even wat aan m\'n \"administratie\" gedaan met Charlie naast me. John en Cillian hadden smorgens al de kerstboom opgehaald, ja een echte dit jaar. Noah kwam langs en we gingen hem optuigen. Alleen de lichtjes waren kapot gemaakt door iemand..., dus nu hebben we een mooie kerstboom met decoratie maar zonder lichtjes. Voor het eten toch nog even met Charlie en Noirin gelopen. En toennn gingen Cillian en ik pizza eten :) Noirin en John gingen uit. Dus ik kon een avondje op de kinderen passen. Cillian is heel gemakkelijk met naar bed gaan, want we natuurlijk ook erg leuke boekjes uitgezocht in de Bieb en van Robyn heb ik geen last gehad tot een uurtje of 11. Toen wilde ze niet meer slapen :) En ik was aardig moe want m\'n nachtrust was niet al te lang...

8/12/13
Weer eens lekker geslapen, ookal ben ik nu elke morgen vroeg op. Ik was er ook op voorbereid om rond 10e mee te gaan naar de kerstmarkt. Dus netjes op tijd ontbeten, maar eigenlijk moet ik hier dan nog een uur later rekenen want dan zijn ze nog lang niet klaar om te vertrekken. Dus rond 11e gingen we naar de kerstmarkt. Ik had het eigenlijk wat knusser en meer versierd verwacht, maar ach. Op een van de foto\'s zie je waar de president eerst woonde. Verder waren er ook activiteiten zoals een magic show enzo maar daar was het vandaag niet echt t moment voor. We gingen weer naar huis en even lunchen ookal hadden we een lekker groente soepje genuttigd. Toen iedereen in de weer was met \"klaar maken\", not, ging ik even om de hoek kijken of ze lipbalsem hadden, maar hij was dicht. Echt last van droge lippen, m\'n verkoudheid is wat minder nu maar hoest nog aardig wat. Toen ik al 438 rondjes om t huis had kunnen lopen, en Noah en Ethan er ook waren, gingen we naar The City! We gingen de lichtjes bekijken. Ik dacht aan een show ofzo, maar het bleek dus gewoon die lichtjes op de foto te zijn. Het geeft wel een mooie sfeer. Toen vertelde ze dat we weer pizza gingen eten, prima! Maar we gingen uit eten.. en had me daar niet echt op gekleed :) maar het was erg gezellig. Lucy en Verena zagen we daar. Ze had haar eerste Family Diner en ze is hier al 4 maanden bijna. Ik had weer de Hot American maar deze was niet zo hot als de vorige. Toen, thuis, was het maar eens thuis om al m\'n verhaaltjes aan elkaar te plakken en af te maken :)

9/12/13
Het was voor de kinderen wat laat geworden gister dus vanmorgen toen ik op tijd beneden kwam, lagen ze met z\'n alle lekker nog te pitten. Een beetje mij als ik naar school of werk ga, alles kan in 10/15 min :) Behalve Noirin, die had haar eerste werkdag en ze was wel wat nerveus. Ze had geen idee wat te verwachten, of ze überhaupt nog wel wat te doen heeft. Leuk zo\'n zwangerschapsverlof. Rond 8e pas kwam er wat beneden en was Robyn klaar om met mij maar de Crèche te gaan. Nu begint het pas echt....

xxxx
Liefs

De rest van de foto\'s komen iets later, want m\'n telefoon doet weer stoer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!